Påskdagen

Hejsan! Himla skönt med sovmorgon. Drömde en massa konstiga drömmar och vaknade lite då och då mot slutet så sådär jätte djupt sov jag väl inte, men det är iaf en befrielse att ligga kvar så länge man vill. Jag måste väl tillägga att jag inte är den personen som ligger kvar i sängen halva dagen som brodern Måns gör, han går ju för sjutton upp vid 3 - 4 ibland... Nejnej, helst inte längre än tio, halv 11, man vill ju hinna med att göra så mycket som möjligt under dagen också innan det börjar mörkna.
Så vad ska jag göra idag då?
Jo, efter min frukost blir det en liten powerwalk runt Ustorp dvs ca 8 km. Sen skjutsar pappsen upp min till mina bröders farmor och farfars stuga där resten av "mamma familjen" är, tänkte ligga i solen och plugga lite körteori. I eftermiddag/kväll någon gång ska jag umgås med Sanna, vad vi ska göra än det vet jag inte (:


Just nu. Minsta bror duschar mellanbror, sött.

Det kommer nog bli en bra dag det här!
Skriver när jag kommer hem från stugan.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0