Natt bloggande

Det är något som är lite snett med mitt internet tror jag, det vill liksom inte som jag vill och då blir jag lite smått irriterad.
Kom precis hem från Emelie som lagt "lite" slingor i mitt hår. Efter att ha tupperat håret i 3 dagar i sträck och därefter lagt i en blekning mår mina stackars hårstrån så bra så i morgon blir det att dra upp på stan och köpa en bra inpackning, den jag har för tillfället är ungefär som balsam och hjälper inte ett skit.

Sovmorgon till halv 12 i morgon, egentligen till tjugo i 1 men vi ska öva till ett uppträdande vi ska göra i kyrkan på lördag :| Linnea ska gå till kyrkan en lördag kl 20.. Inte alls vad jag är sugen på att göra en lördagkväll, men men, det är ju bara en dans så vi behöver väl antagligen inte vara där i en timme ens och så har jag ju mina underbara, fantastiska dans vänner vid min sida och då brukar det mesta bli skoj.
Vaknar jag skapligt tidigt i morgon så tänker jag hjälpa mamma att städa toaletterna tills hon kommer hem från jobbet, tycker om sånadär små överraskningar P:

Nu ska jag se Andra avenyn, gud så spännande!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0