Jag är numera modern - jag har internet även hos min far.

Blir lite sur när man glömmer nyckeln till skolan - slutar kvart i tolv - går hem och kommer på att ingen är hemma och att far inte kommer hem förens fyra - går tillbaks och är hemma vid fyra. KUL.

MEN, är jag låser upp och kommer in i hallen ser jag en man sitta på golvet - det var internet gubben, eller ja, gubbe och gubbe, han var rätt ung. Snacka om att jag blev glader alltså! :D Nu kan jag roa mig med att läsa bloggar, se på Andra avenyn, som jag missade igår och sitta och tycka synd om alla männsikor med dålig humor på facebook, ;PpPPPPP Haha.

Var ute och sprang förut och direkt efter det baletten så jag är en anning trött.
Snart ska jag och far mig åka och hämta min "nya" säng, 140 :D efter det ska jag städa och plugga kulturhistoria.

/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0