Hej det här är min dag typ

Sista dagen på lovet idag då och det firar vi med festande ikväll! Ska träffa Sanna och Jennie för lite "förfest" innan vi åker till Mada (:
Innan dess är det lite saker som ska göras. Går snart ner till körskolan för teori i ett par timmar samtidigt som Victor är ute och springer. Efter det måste jag upp till stan för att fixa några saker till ikväll. Victor åker ner till mammas massage sen en stund så då får jag tid för mig själv att göra mig i ordning, för vem vill ha sin pojkvän springandes efter sig när man fixar i ordning sig för att gå på fest? Haha, nej juste, ingen.
Nu vet ni allt om min dag, typ iaf :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha nä, precis;) Det är så jobbigt när det ska tittas när man sminkar sig.. XD Med öppen mun och allt. Man kan ju inte konsentrera sig.. haha

2010-04-09 @ 10:51:16
URL: http://jennielinneawiden.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahhaha! Helt rätt. dem är bara i vägen!

Jag ska börja fixa mig nu.... 14.15 xD

2010-04-09 @ 14:15:15
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0