Fredag!

Hejhej alla fina! (:
Idag är jag på toppen humör, fredag och soligt! Underbart! Tog en promenad till skolan idag i, började egentligen kvart i 11 men vi kreativa dans tvåor träffades halv 10 för att göra klart en av våra danser till dansens dag som vi gjort heelt själva! Nu är det bara att slipa på den nästa vecka så kommer den bli kanonbra!
Spelade basket på idrotten och vi vann.. tror jag iaf..:P Svettig och äcklig gick jag till Norrskolan för att hämta Olle och vidare till Melkers dagis, det var så roligt hur Olles ansikte bara SKEN som en sol när han såg mig och så sprang han och gav mig en bamse kram, gulliga unge!

Resten av dagen ska jag städa rummet och senare ikväll blir det en tripp med Sanna till Aneby för lite tjejmys.
Ha en skön fredagskväll!

OBS: Har inga pengar på mobilen för er som inte fattat det än xP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0