Dans och ont i halsen, inte bra.

Vaknade i morse av några små pussar, trodde det var godnattpussar men så var det ju inte tyvärr. Tror jag sov som en stock hela natten verkligen. Gick upp och åt frukost tillsammans med Victor innan jag tog bilen hem till Tranås. Kom lite sent till första lektionen pga trafikstockning, typiskt :P
Skrev mitt prov i kulturhistoria och det var rätt svårt men jag hoppas på det bästa såklart. Nu har vi dansat och väntar på att engelskan ska börja. Slutar 15:20 men har danslektioner till kvart över 6!
  
Det river i halsen när jag sväljer och på onsdag börjar föreställningarna. Inte kul alls, och dessutom kommer mensvärken att dyka upp lagom tills dess. Det är väl bara att ta det lugnt, dricka en massa te och knarka halstabletter och framför allt, tänka positivt för det här kommer bli en underbar vecka om man bortser från det jag nyss skrev(;

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0