Utmattad

Hejhej, nu är jag här igen! Gårkvällen vart lyckad och jag får tacka Emelie babe som gjorde den möjlig! Hade tyvärr ingen kamera med mig så de bilder jag tagit med mobilen är rätt mörka och suddiga men lägger ut ett par ändå, annars finns ett antal ute på facebook som ni kan kolla!

Kom till Emelie rätt tidigt igårkväll, vi gjorde oss iordning tillsammans och åt mackor med kalles randiga, helt normalt! Sen ploppade det in alldeles lagom mycket folk för att få plats på balkongen, där satt vi resten av kvällen och pratade, drack, lyssnade på musik, spelade ölspel, sjöng ja osv (: Kvällen slutade med världens huvudvärk och jag fick skjuts hem av Idas syster rätt skapligt. Väl hemma satt mamma och kollade på någon film, hon hade ljus tända över mer eller mindre hela lägenheten.. så mysigt! ... I morse kände jag mig som en inrökt sill typ :P

NU ikväll blev det med mycket om och men att dra iväg på fest hos Annis! Var inte speciellt pepp men det vart trevligt ändå tycker jag. Med rätt folk vid sin sida kan saker och ting bli så bra även fast man inte trodde det ;) Sanna och Jesper är två av de bästa människor jag vet!

NU är jag hemma igen och har precis ätit nudlar och mjölk<3 :D
I morgon ska jag baaaaara vara hemma heeela dagen och det ska bli sååå skönt!!!!


Toalettbesök (: Jag, Ida och Emilia


YES födelsedagsbarn! (Ursäkta men min kameramobil kan inte bättre :P)

______________________________________________________________________________________
Hade visst inte fler bilder från fredagen och från nu ikväll har jag inte en enda tyvärr..

Nu ska jag sova.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0