^^

Torsdagar och måndagar är så sköna! Det är de enda dagarna i veckan som jag är helt ledig efter skolan, om man inte räknar med helgen då förstås. Nu ska jag inte säga att det är jobbigt med flera danslektioner på eftermiddagarna för det är det verkligen inte! Snarare tvärtom! Det jobbiga med alla danspass är bara att man blir så trött men jag måste ju säga att det roliga i det väger över! Okej, jag älskar dans så är det bara!!!

Idag känner jag mig lite duktig som lagt tid på saker jag annars inte har tid med. Började med att plocka iordning och städa i rummet.. ja för det är ju helg snart och då vill man ju ha det lite snyggt ;) Sedan åkte jag ut med pappa och övningskörde en stund vilket faktiskt gick hyfsat bra. Gjorde också en cheescake som jag och resten av dansklassen ska äta upp i morgonkväll, den är nästan klar, jag ska bara dekorera den lite "fint" också xP

Juste! Provade lite danskläder från "dancegym shop" idag så nu har jag beställt ett par nya footundeez och så tillkommer det nog en body också (:

Hejhå.
Nu ska det sovas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0