En sne men intressant dag.

Tidigt i morse drömde jag en konstig dröm om att jag åkte båt med Sanna och Jesper. Sanna hade slängt ut alla mina saker (trodde hon) ur min väska för att få plats med sina. Det var fullt i båten så hon hängde väskan i ett rep bakom den. Men det var ju bara det att min mobil låg i ytterfacket och den blev ju naturligtvis dygnsur och förstörd! 

När mitt mobilalarm gick igång halv 7 i morse tryckte jag på SNOOZE lite halvsovandes och tänkte att, neeej det måste vara något annat som låter... min mobil fungerar ju inte, den har ju Sanna försört! Jag somnade om och vaknade panikslagen 7:25 :O Då fick jag bråttom kan jag säga!

XD

___________________________________________________________________________________________

Nu i eftermiddag var jag på baletten och efter det har jag inte gjort någon större nytta överhuvudtaget. Kulturhistorieprovet väntar imorgon och jag undrar... HUR SKA DETTA GÅ? Far min förhörde mig nyss och jag kan i stort sätt ingenting  :S  men men det finns ju faktiskt viktigare saker här i livet!

Nu ska jag läsa Twilight, köpte första boken för en månad sedan och jag har inte läst ut den än! Vad har hänt med mitt läsande egentligen!? 

____________________________________________________________________________________________

Godnatt nu allesammans!



 


Kommentarer
Postat av: Sanna Brage

hahahahhahahahha

2009-09-16 @ 10:43:02
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0