Fel sida

Det har verkligen varit världens sämsta eftermiddag! Förbannad på allt och alla utan någon som helst anledning. Stackars de runtomkring mig, de lär ju tycka att jag är världens tjurigaste och tråkigaste människa. Men jag blir så förbannad när saker och ting inte blir som jag tänkt och det är inte meningen att ta ut det på er.

Vad jag försöker säga är "FÖRLÅT" För idag, morgondagen kommer förhoppningsvis bli bättre (:

Så snart som tio minuter liger jag i sängen och sover.

Godnatt

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

håller helt och hållet med. killar är ta mig fan det värsta som finns!! bästa också men inte idag...

2009-09-09 @ 22:13:49
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0