Sovmorgon

Och här sitter jag och lyssnar på Coldplay - det måste ta mig sjutton vara ett av världens bästa band! Så sköna låtar och rösten är liksom lugnande!  Några musiker stog och diskuterade Coldplays musik igår på salonglektionen, de tryckte ner dem och sa att de inte var några duktiga musiker och att alla deras låtar var enkla att spela. Hade inte mkt att komma med i det läget, jag är liksom inte så duktig på sånt där men folk brukar ju vara rätt duktiga på att skryta :P 

Idag känner jag mig faktiskt riktigt utvilad mot vad jag har varit tidigare i veckan, det lär behövas en dag som idag med dans, skolfoto ( :O ), en riktigt tråkig kulturhistorielektion, dans igen och slutligen tidningsutdelande. Har egentligen för mycket planerade saker på onsdagseftermiddagarna men det funkar och man jag kommer sova gott inatt. 

Ajdå, nu ör klockan alldeles för mycket. Börjar om 14 min!

Ha en bra dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0