Hejdådulångadag

Äntligen är den här dagen snart över.. Mitt hår blev bra, dock inte så stor förändring men närmare min normala färg i allafall. Emelie och jag hade det lite mysigt med fika på gotteriet, hårfärgning, te och ett avsnitt av OC. Det blev det bästa för dagen helt klart. :) Struntade i allt skolarbete som vanligt, herregud..när pluggade jag senast? :S Hann iaf skriva några rader på Olivias och mitt arbete till hälsopedagogiken så liite nytta har jag gjort.



18
dagar har gått sedan jag träffade älskling min,  jag har aldrig varit ifrån honom så länge förut och det känns lite Jobbigt. Men morgon åker jag till Victor och stannar hos honom hela helgen, längtar så sjukt mycket!<3

Se hela bilden







/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0