Frisyr/svinto

Jag fastnade visst här ett tag till!

Okej, jag vill verkligen göra någonting av mitt hår just nu. I skolan sitter det oftast uppe i en bulle eftersom det ändå blir tråkigt/flötigt efter under allt dansande. Ibland orkar jag engagera mig i att platta det och ha det nedsläppt, men det åker alltid upp i en tofs sen iaf! Färgen dessutom ganska tråkig.. kan inte ens säga vad det är för färg, lite brunt, lite orange, lite naturligt vid hårbotten och några få cm ut. Ja ni hör ju ! Men grejen är den att jag inte kan bestämma mig för om jag vill lägga ljusa slingor i det så jag får det närmare mitt naturliga eller om jag vill ha det brunt igen.. :( Luggen vill jag nog klippa upp litegrann också, men bara litegrann.. just för att iaf få lite frisyr på´t. Aja om jag känner mig rätt kommer det nog ta ett tag till innan jag bestämmer mig :P

Bilden är från i Maj. Tycker om det bruna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0