Helgen

Har inte skrivit något här sen i fredags, har varit hos pojkvännen hela helgen vilket förklarar saken en del.

Vi hade varit ifrån varandra i nästan tre veckor! Alldeles för lång tid men så kan det bli ibland när för mycket kommer ivägen. Men "tack vare" det blev helgen extra mysig!

I fredagskväll blev det lite festande med Victors klass (: I lördags gick vi till stan för en fika och igår tog vi oss en Pizza till lunch! Supergott kan jag man ju säga. Förutom vårat ständiga ätande har vi kollat på film - "17 again", den var förvånadsvärt bra faktiskt! Barnsliga som vi är tog vi oss även en hockeyturnering i köket, men det var roligt.. och jag vann :) inte..

Det var en kort liten sammanfattning av en fantastisk helg!
Och här kommer lite bilder, eller rättare sagt alla bilder jag tagit i helgen(:



Wienerbröd, kaffe och så älskling (: 


Min "lilla" pizza. Hawaii med banan<3


Kebab ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0