Och veckan har bara börjat...

HOHO, idag är det måndag och det var som vanligt skitjobbigt att vakna i morse. Men upp gick jag och i skolan var jag. Dagens höjdpunkt var nog baletten och att komma hem, äta och kolla på ett avsnitt av OC. Nu har jag mjukat upp koppen efter en väldigt skön promenad på sju kilometer, kände att jag behövde det efter helgens onyttigheter och min ständiga rastlöshet. Nu återstår bara duschen och att försöka koreografera lite till salongerna. Egentligen har jag endel andra saker som jag borde göra men det tar jag tag i någon anna dag.
Imorgon är det livskunskap. BLÄ

  

Saknar och längtar efter älskling som jag inte fått träffa på 15 dagar!!
Här är han kortskallig - på S:t Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0