Lördags morgon

Så grymt skönt att ha sovit en hel natt, vaknade av Jonas Gardells röst på tvn och gick upp och åt. Satte mig framför honom och åt frukost men tröttnade snabbt. Nu sitter jag här och kollar på Wipeout! Herregud vilket värdelöst program. Amerikanare som ska ta sig över en hinderbana som är mer eller mindre omöjlig att klara. Vissa är så sjukt klumpiga och man börjar ju undra om de inte tar in sådana för att det ska bli ännu mer löjligt. Kommentatorerna är minst lika sjuka i huvudet som förlöjligar och "mobbar" deltagarna!  KUL! :D

Gårkvällen blev underbar och är värd att göra om! Fick dock inte tag i filmen vi ville ha men det var trevligt ändå och så tyckte de om min cheescake! Nu väntar jag på att Sanna och Olivia ska bli klara så att vi kan åka till badhuset och plaska, för man ska ju vara barn sålänge man kan ;)


Njut av lördgen för det ska jag göra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0