MYS

Vilken underbar dag! Har som jag sa tidigare plaskat med Sanna och Olivia i simhallen och senare tog vi oss en baugette på gotteriet (: Det blev en massa prat, det var vekligen jätte mysigt! Efter det var jag hemma ett tag och vilade mig innan jag träffade Sanna för en promenad. Vi gick upp till Ekliden där det var meningen att hon skulle fota men då blev det inte. Vi fortsatte promenaden i långsamt tempo vid Svea med ett lyckat försök att palla äpplen (trots att vi blev påkommna) och ett olyckat försök till plommon pallande gick vi hemmåt. Pappa hade lagat tacos! Mycket gott!<3 

 
Såg nu att Freaky friday går på fyran och även om jag sett den 500 ggr och kan den utantill ska jag glo på den tills jag tröttnar. Har ändå ingenting för mig ikväll, skönt (:

Jag saknar min pojkvän.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0