Fredag.

Sitter och lyssnar på Anna Ternheim och drömmer mig bort till en annan planet.. Jag orkar inte längre tänka på hur det här kommer sluta, slutar det illa är jag i allafall beredd att ta det, dock med smärta. Ät trött på dina ursäkter och att ständigt vara ditt sista val så varför ska jag behöva lägga ner tid? Jag förstör ju ändå bara allt, verkligen allt är tydligen mitt fel. Jag vet att du pratar skit om mig och det sårar. Jag uppskattar vänner som jag kan lita på och som jag vet finns kvar vad som än händer. Jag har sådana och ni ger mig liv ska ni veta.

Ikväll ska jag släppa allt och bara njuta tillsammans med dansklassen. Det blir flygande jakob (min älsklingsrätt), Cheescake och någon förrätt som Olivia skulle fixa. Vi ska även spela Alias och se på film om vi hittar den vi söker (: Detta kommer bli trevligt det känner jag på mig.

Resten av helgen kommer bli lugn, i morgon ska jag umgås med Sanna förhoppningsvis :)<3

En bild på Anna då för att hon förgyller denna eftermiddag åt mig :P






/NEEA


Kommentarer
Postat av: SannaB

Hoppas att ni får en mysig kväll, det tror jag allt även att ni ska äta äcklig flygande mat... :)



Jag älskar dig. Bästa du.

Du betyder maaaassa<3

Pussar :*

2009-09-18 @ 16:12:28
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0