Cooper

Den här dagen vill jag hellst inte minnas. Har sovit jätte dåligt i natt. När jag vaknade i morse tänkte jag strunta i skolan. Hade världens huvudvärk och kände mig allmänt hängig. Men eftersom jag och Olivia var tvungna att arbeta med koreografin var jag tvungen. Det gick bra men kände att allt gick mig på nerverna och min irritation spred sig nog i hela dansklassen kändes det som. Gick iaf hem efter dessa 4 timmar enbart bestående av dans, och för att göra allting ännu lite värre var jag tvungen att se klart på sista avsnittet på säsong 3 av OC, dvs när Marrissa dör. Vet inte hur många gånger jag sett det avsnittet men det är ju så fint och så sorgligt. :)



Nu ska jag nog ta tag i att städa mitt rum för att sen plugga lite hälsopedagogik. Senare ska jag träffa Emelie, och kanske att vi bleker lite slingor i mitt hår (: Hoppas på att detta kan få mig på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0