Veckan som varit

Veckan har gått ovanligt fort, det är redan fredag...
Etersom jag inte varit aktiv här på några dagar och för att jag sitter i skolan och ingenting har att göra, tänkte jag skriva lite om vad som hänt i mitt liv under tiden. I början av veckan gick jag och Sanna på bio  - "Flickan som lekte med elden". Den var över förväntan och med popcorn, choklad och naturgodis blev den ännu lite bättre. I onsdags var det skolbio i Aulan vilket var lite B. Sitta på hårda stolar i 2h och 20 min kändes väl sådär, men filmen var ju bra iaf. På kvällen efter dansen och jobbet kom älsklig till mig, vi såg på Andra avenyn och hade det allmänt mysigt. Han hade studiedag igår och åkte hem till Motala i morse, men kommer hit ikväll igen (:  Det gör mig glag. 

Nu har jag inte tid mer. Maten väntar i parkhallen och improvisationen börjar snart. 
Senare blir der orientering på idrotten, sen slutar jag för dagen.  



/Neea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0