Torsdag

Jag har varit upptagen hela veckan vilket kanske märks, har liksom inte fått tillfälle att skriva något överhuvudtaget. I måndags var jag inte hemma, tisdags var jag tvungen att stress plugga inför provet i Onsdags och så var det ju balett då också, igår var det dans som gällde och idag Projekt möte med Julia och Josefine (:
Hade redovisning idag på hälsopedagogiken tsm med Olivia, det gick väl sådär bra för min del, kände mig stressad och orden sprang ut ur munnen på mig i en himla fart..

Snart kommer Emelie och kipper mitt hår och äter mammas supergoda högsbosopa! (;

Men nu måste jag bara visa en film Ida och Sabina visade på sin redovisning.. herregud säger jag bara! Jag blev chockad ! För att vara med i en skönhetstävling för vuxna får man inte vara plastikopererad, för barn är det tvärtom! :S
Detta BORDE fasen mig vara förbjudet!:S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0