Tisdag kväll

Idag kom jag på tanken att det var jävligt längesen jag överhuvudtaget pratade med Emelie! Så snart ska jag ut och gå med henne och efter det ska vi glutta på desperata hemmafruar hemma hos mig, mysigt värre! Men så kom jag också på tanken att jag har en svenska uppgift att göra tills i morgon och en himla massa engelskaglosor som jag inte kan ): Men den smällen får jag väl ta dårå.

Jag säger väl godnatt redan nu ;)

OCH... I morgon ska jag försöka komma ihåg att ta med mig Lisas jacka till skolan, herre gud vad länge den har varit här och man får jag skämmas som är så glömsk! Pappa påminde mig idag så i morgon då jäklar :P

/Linnea


Kommentarer
Postat av: ojja

Oooj fick du med dig Emelie Wahrby ut på promenad denna dagen? Utan hotelse eller tvång? Du är värd en medalj =)

2009-10-25 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0