Söndag kväll

Nehej, det blev ingen massage nu ikväll, båda var trötta efter denna händelserika dag. Men i morgon ska jag dit bestämde vi istället. Då har jag en skön stund att se bram emot (:

Just nu sitter jag på mit rum och lyssnar på madonna, himla bra människa det där alltså. Skickade precis iväg svenska uppgifterna och jag är väl inte sådär jätte nöjd med dem men jag orkade inte lägga ner mer tid på det. Man kan ju inte lägga all kraft på allt ;) Jag har förresten rensat garderoben lite smått, hittade en tröja som jag inte minns att jag haft på mig.. sånt är lite skrämmande :P

Resten av kvällen ska jag spendera framför en bok och i telefonen med Victor.
Hoppas ni haft en bra helg för det har jag. I morgon väntar skolan och det känns ju inte sådär jätte lockande. Fast baletten gör dock det hela lite roligare att tänka på ;)

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

"plugg"/fika i veckan?<3

2009-10-11 @ 21:11:22
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0