Söndag

Idag har det inte hänt så mycket för min del. Vaknade halv 9 och tog en välbehövlig dusch. Fick världens kramp i magen, mådde illa och huvudet bultade som bara den, jag gick och la mig och sov till tolv sen mådde jag bra igen. Usch mensvärk är verkligen inte kul. 

Jag har suttit framför tvn/datorn hela dagen. kikade på reprisen av idol och Rabih och Reza var ju helt klart överlägsna den här gången! Såg även på reprisen av körslaget och mammas pojke. Hade tänkt att jag skulle plugga idag men det har det inte blivit mycket av det. Skulle även ut och springa en sväng men det vågar jag inte med med det skicket mina benhinnor är nu ..

Snart blir det varma mackor med svampstuvning och hemfärd till mor min.
Hinner nog inte med ett inlägg till idag så det får bli i morgon.




Bilden har ingenting att göra med dagens gång  överhuvudtaget men när jag var på A6 förra helgen blev jag allt lite imponerad av ljuset på en av toaletterna, det var blått, verkligen illblått! :P

/Linnea 


Kommentarer
Postat av: Neea

FELSTAVNING OCH KONSTIG SVENSKA BLEV DET VISST LITE HÄR JA!

2009-10-18 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0