Onsdag

Som vanligt när jag har sovmorgon var jag klarvaken och pigg redan vid sju. Duktig som jag var gjorde jag mig i ordning så att jag var vid skolan tjugo över åtta. Tänkte att om jag går till skolan och sitter där ensam kanske jag kan få någonting gjort i kulturhistorian som vi har ett rätt stort prov på om en vecka. Men så mycket gjort blev det inte för efter en liten stund kom Tobbe och ännu lite senare kom Olivia som tydligen hade tänkt samma sak xD, det blev alltså en hel del del prat men det gillar jag (:

Jag behöver helg nu, är jätte trött och klockan är bara 5. Hoppade till och med över dansen efter skolan idag för att jag känder att jag inte skulle orka dela ut reklamen efter vilket är ett måste. Nu sitter jag här och äter, snart kommer pappa och då blir det Stoeryd och jobb! Tråkigt tråkigt. Sen sover jag förmodligen hos mamma inatt.

Nu kom far min.
Herrå.

/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0