Lördag


 

Nu är jag hemkommen från Motala och älsklingen. Kanske glömde skriva det igår med jag åkte till Victor på eftermiddagen och myste framför idol med chips och glass. Det blev en kortis bara eftersom han åkte iväg och tävlade kl 6 i morse. Var rätt pigg så jag tog en tidig buss tillbaks till hemstaden (; Mamma mötte upp mig på stationen och nu spelar hon Lars Winnerbäcks nya skiva så det dunkar i hela lägenheten, väldigt bra att hennes musiksmak ligger på topp idag för jag är trött på att höra Caroline af ugglas bedjande och jobbiga röst susa genom högtalarna!!

Det är ju lördag också och mitt sötsug ropar :"natuuuuuurgodis" ja, något sånt. Det spar jag tills ikväll för då blir det lördagsmys och jag kommer inte ihåg när jag senast var hemma tillsammans med familjen en lödagskväll.. det är saknat vill jag säga.

Förövrigt ska jag ta det lugnt. Måste göra lite svenska men får skylla mig själv att jag alltid lyckas spara det tråkiga till sista dagen. I morgon ska det vara inlämnat i forumet och jag känner mig liite efter. Lånade två böcker i skolbiblioteket igår också "som jag vill vara" och "som om ingenting" av Katarina von Bredow, hade lust att läsa lite mindre komplicerade böcker nu i helgen. 

/Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0