Fredag

Nyligen hemkommen från Sanna. Vi har haft det jätte mysigt i hennes säng framför idol med godis och jordnötter (: Önskar att sånt hände oftare, tiden räcker liksom inte till. Sanna och jag har sen 5 års ålder varit bästa vänner och hållit ihop jämt, mer eller mindre. Jag vet att jag kan lita på henne och att hon alltid finns där för mig - henne är jag rädd om för hon är en utav de bästa jag har. Sådana får man inte gratis ni.

Skolan och dansen tar upp största delen av min vardag och på helgerna spenderar jag min tid med pojkvännen, vi bor 7 mil ifrån varandra, så att träffas över bara en dag går liksom inte, så kul är det inte att åka tåg/buss. Jag försöker att hinna med att umgås med vänner och familj så mycket det går men det gäller att prioritera och det kan vara svårt och jobbigt.

/Linnea



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0