Fredag

Hälsodag idag, först simning och vattengympa, sen idrott. En helt underbar avslutning på veckan. Jag måste säga att jag tycker så sjukt mycket om mina klasskamrater! Det blev nästan lite sorgligt på något sätt att lämna dem för en dryg vecka när alla var så positiva och glada på idrottslektionen!

Men nu har lovet ÄNTLIGEN börjat och ikväll ska jag träffa Sanna för mys framför Idol!<3 - Innan dess är det barnvakt, fika och städning som gäller (: Jag har egentligen inte så mycket mer att säga - jag dansar mig igenom livet just nu.. har så mycket att se fram emot! En mysig kväll, ett lugnt och skönt lov tillsammans med han jag älskar mest.. för att inte tala om öppet hus och SALONGERNA! :D

Ha en bra fredagkväll för det ska jag ha.
/Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0