Utkast: Har historialektion ...

Har historialektion och ett arbete att göra. Ska skriva en artikel om hur man levde i Sverige under andra världskriget. Det är väl lite intressant, men att få ihop en bra text på en lektion är faktist inte helt lätt men det kommer nog bli bra iallafall. Eller det går bra för nu är det bara renskrivningen på datorn kvar och kanske en liten bild till det. Om en kvart får vi tillbaka våra historiaprov och jag vill inte för jag vill inte bli besviken, fast det kanske jag inte blir, och det vore ju bra (x

Nu är det inte långt kvar.. 3 vanliga skoldagar sen återstår bara musikalveckorna innan sommarlovet. Det känns helt underbart och samtidigt lite skrämmande för det har ju gått så snabbt! Och musikalen känns inte ens lite klar. Men den kommer säkert bli jätte bra och min underbara klass och jag kommer ha så sjukt roligt!

Nu måste jag gå.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0