Uppdaterar


Har inte skrivit sen i fredags så jag tänkte väl att det var dags nu kanske. Helgen har jag spenderat hos min pojk med massa mys och rabarberpaj,<3 x) Mådde inte bra i fredags men det blev bättre sen på lördagen då vi gick fram på stan :) Fick en bamsekram på söndagmorgon innan han åkte iväg för att tävla. Jag åkte till Linköping och gick på Ikano alldeles för länge, sedan hem till Tranås igen.    

Måndagen började inte bra med spöregn, en blöt Linnea med en fuktig dator :/  Gjorde provet som jag inte vill prata om :p Och sen blev det Motala och en romantisk restaurang med älskling (:

Lite kort om en mycket bra helg/början av veckan. :)

Kommentarer
Postat av: sofie

snygga solbrillor han hade ;)

2009-05-20 @ 16:23:43
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0