film och lite smoothie kanske?

Hejhopp blondie!

Städat hela dagen idag i princip. Så skönt när det väl är gjort och slippa tänka på det mer. Har även delat ut reklam i reget och åskan. Kanske låter konstigt men jag tycker faktist det är mysigt ;)
Kollade nyss på klassfilmen och gud vad jag saknar er! Allihopa, speciellt Elizabeth och Roger! Helt sjukt.  "L" klassfest snart eller?

Har väl inte mycket mer att yttra om men jag ska väl ta mig en promenad till någon affär och köpa bär så att jag kan göra smoothie! ... Men har jag tur finns det kanske i frysen! Vore ju bra! Ska nog sätta på någon film senare, vilken vet jag inte men det återstår att se... livet leker ;) :P

Känner ni friheten i den lediga tiden?
Det gör jag.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha! jag kollade oxå på klassfilmen innan jag åkte, shit vad jag garvar åt när du och jag står på studsmattan! hahah.

2009-05-28 @ 20:25:59
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0