.

Kom nyss hem efter en mycket lyckad kväll med sköna vänner (:

Det blev grillat, en hel del godis och en massa härliga diskussioner. Pratade om allt ifrån friserade vulvor till Karlsson på taket... Ja men han är ju så läskig, seriöst. Ingen vet vad han ska föreställa, vem han är eller vart han finns överhuvudtaget. Tydligen är han försvunnen och bara, bara helt borta fråg registret :| Tänk om han finns här omkring... Tänk om han står där borta bakom min dörr, eller kanske i garderoben. Tänk att en sådan liten gubbe/pojke kan skrämma livet ur små flickor som oss! Jag ska nog ta tag i saken i morgon, kolla på Karlsson på taket och riktigt sätta mig in i denna skumma lille fillur...     

Nu säger jag godnatt ..
..och att jag själv är förvådad över att jag faktiskt har en bild från tidiga kvällen..
Ni är bra <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0