Vecka 29

Som någon kanske märkt har jag inte uppdaterat något här på en vecka, har haft annat för mig tillsammans med älskling.. Förra veckan sov vi en natt i stugan som jag för övrigt aldrig sovit i annars! Vädret var väl ingen höjdare men vi hann ligga en stund på stranden i allafall och så blir det ju sådär lite småläskigt mysigt i en stuga mitt ute i ingenstans också (: På onsdagkvällen åkte vi till Motala där vi fick huset för oss själva en natt eftersom resten av familjen bor i stugan. Det blev "Kycklingpastaröra" och där efter film (Klick)  och chips med dipp. Dagen efter åkte vi till Varamon för att spela äventyrs minigolf och jag vann......såklart ;) Dagen efter det, fredag måste det ha varit, så rodde vi ut på salstern och slog upp ett tält, åkte till Karlsby till några av kan man säga svärfamiljens? vänner ...Ro tillbaks i mörkret, se två badringar ligga och flytta mitt ute på sjön, ro lite till, se en BÅT ligga och flytta utan någon i mitt på sjön :S? Komma tillbaks till ön och sova :)
Grilla spett och ha allmänt trevligt på ön innan vi åkte tillbaks till stugan på lördagen... Bio i söndags, Harry Potter såklart :).... Sen kom jag hem igår!  Puh, jag är alldeles för trött för det här

Ska lägga mig och läsa en stund nu, och sen sova!<3
Har tid på sjukhuset i Jönköping halv 10 i morgon så det blir att vakna tidigt :(

GODNATT
(Bilder får väl komma senare kanske)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har din kompis Sanna blogg? Vad heter den i sådana fall?

2009-07-29 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0