Mysdag/kväll

Var ute på stan med Olivia och Milla tidigare idag och köpte present till födelsedagsbarnen vi ska till i morgon. Köpte även Martina Koden efter all bra kritik jag fått från den (:
För bara en stund sedan var jag där igen med Sanna. Hon inhandlade ett nagellack och jag köpte ett par fina sandaler, vi pratade med Olivia och åt jordgubbar :)

Det blev ju en riktigt bra dag det här ändå. Att få träffa alla möjliga vänner igen är skönt, känns som att det händer alldeles för sällan tyvärr men i helgen ska jag spendera så mycket tid som möjligt på det. Måste förstås tillbringa tiden med mig själv med för det är ju viktigt säger de ju och skönt är det ju okså, speciellt om man har en bra bok, bra musik och datorn att sitta vid! 

Erika kommer med sjutåget, det var ett tagsen nu! :/ alldeles för längesen! Ikväll ska vi ha filmkväll med Banan och choklad, Emelie kommer lite senare också det tycker vi om<3

...
Men innan det blir det träning för mig, styrka idag

Puss och hej som man brukar säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0