Stockholm

I måndags kväll åkte jag, Victor, hans far och syster till Södertälje. På tisagen åkte vi in till Stockholm där jag och älskling gick lite på stan, fikade i på Humlegården och åt på en Japansk restaurang. Senare gick vi till Skansen där det var allsång och tro det eller ej så kom vi med i tv  xP. I onsdags åkte vi in till Stockholm än en gång och gick i lite affärer, på kvällen blev det grönan sen hem till Motala på natten. Huuuuuuuuur kul som helst!
Igår kom jag hem till min hemstad, TRANÅS, det var faktiskt lite skönt när jag varit borta ett tag (:

Ja, det var ju en väldigt kort sammanfattning av min vecka men det får duga (:






Älskling på Japanska restaurangen ;)
Älskling gillar mat, jovisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0