Sittainnedag

Söndagen och äntligen sista gången jag får höra farmor stå och skrammla i köket klockan 7 på morgonen.

Igårkväll var jag som sagt hos Emelie. Vi åt mackor, godis och tittade på Livet från den andra sidan som var lite lustig enligt mig. Kvällen slutade med något jag ogillar, en promenad ensam hem i mörkret eftersom jag är så bra på att slarva bort min nyckel till cykeln! ÄH. Läste ut Martina - koden förut efter en hel del garv. Ska läsa resten av de där böckerna fast med någon lite seriösare bok i mellan typ som "på det fjärde ska det ske" som jag lånat av Emelir, som förövrigt varit väldigt seg ett tag men som faktiskt börjar bli ganska bra nu efter typ sådär 120 sidor... 

Snart blir det pizzaflöt med Måns (om han betalar), sen kommer Victorplutt och bor hos mig<3
Men först ska jag kolla om min bästevän har uppdaterat sin blögg!

Jag känner mig glad, nöjd och stolt över mig själv på något sätt (trots min äckliga kvinnoverk)


PUZS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0