Idag är det söndag minsann

Åkte till festen igår sen. Trevligt att träffa lite folk även om det inte var överflöd av dessa. Var tyvärr på dåligt humör vilket förmodligen berodde på min trötthet, så förlåt om jag var tråkig och butter. Kom hem strax innan halv ett och slängde mig i säng nästan direkt. Nu på morgonen har jag gjort lite nödvändiga saker som att hänga upp tvätten och städa toaletterna, måste ju hjälpa till lite när jag för en gång skull är hemma och inte har något annat för mig. Victor kommer hit sen framåt eftermiddagen och innan dess tänke jag hitta på något med Sanna men tyvärr blev det inte av nu. Ikväll blire minigolf i Linderås med familjen och Victor då såklart.

Jag älskar denna frihet!



Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0