Fix, trix och potatis

Dagen har varit/kommer att bli precis som rubriken lyder. Vaknade tidigt i morse bredvid Erika..mmm. . händer, fötter och tår var blåa, så kallt var det på rummet....nästan. Kom upp tidigt och raskade iväg på stan med farmor och co för en fika (en flötig sådan) och för inlämning av mobilen... igen. Nu får jag dras med en gammal lånemobil som jag inte förstår mig på. Vi tog bussen till mamma för att hämta kläder tills ikväll och gick tillbaks hem, och här sitter jag nu och luktar på kyckling som farmor steker till den bakade potatisen som f.ö blir vår lunch.

Ikväll åkter vi ut till Trehörna på kalas för att fira Ida och Mickis som fyllt/fyller år!<3 Det ser vi fram emot, Grattis! 

Det var nog allt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0