Det är kväll

Sitter på mitt rum, känner mig lite ensam efter att älskling åkt hem till sitt. Stackare, nu får han sitta på stationen i Linköping en timma i ösregnet :/ ..Ute i vardagsrummet sitter farmor och henne kompis Eira. De kom med fyra tåget och ska vara här tills på Söndag av någon anledning. Pappa åkte till Tyskland tidigt i morse så det känns lite som att jag är tvungen att umgås med tanterna eftersom Måns bara sitter framför sin bunk hela dagarna. Vilken tur att jag har en sån bra farmor och att hon lagar mat! Haha, för det är ju bra! I morgon ska jag upp tidigt för att följa med dem på stan och kanske bara kanske eller helt säkert blir man väl bjuden på fika, och det är ju aldrig fel ;)
_________________________________________________________

Måste förresten berätta en sak som farmor berättade förut:

När de klev på bussen i Motala möttes de av en mycket tjock och trevlig chaufför. De tryckte i sina kort och han hjälpte dem med väskorna (vilket inte är så vanligt att busschaufförer gör). Bussen kör iväg. När de är framme i Mjölby och ska byta tåg tar chauffören tag väskorna och hjälper till igen "åh, så trevlig han han är" tänker de. Chauffören går fram till farmor som känner hur han smeker handen lite lätt på hennes rygg... hon tänker inte mer på det och går lite i förväg. Sedan går han fram till Eira och tar hand om väskorna, hon känner hur han smeker till henne på ryggen och hur han kör in handen innanför trosorna! Hon skriker så klart till och de ger sig av direkt.  
Vad är egentligen detta :O? 
__________________________________________________________________________________________




Måste säga att jag sprang 2 varvarn runt Illern ,dvs 9 km här om dagen..känns bra för att inte varit igång på ett tag!

Ja, då fick jag skryta lite också :P

Nu ska jag göra mig i ordning för natten och sen läsa mig till sömns : )
GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0