Vilken karl

Mor och jag sitter och tittar på MJ - The dangerous tour från 1992.
Vad ska man säga.... Vilken kung, vilken dansare, vilken röst, vilken publikfångare, VILKEN KARL!
Vi lade märke till klädseln nedan, mycket maskulint med en stringbody utanpå jeansen!
Än en gång: Vilken KARL!


Mamma och jag: 
Jag: tänk om man kunde dansa som denne man!
Mamma: Linnea du dansar jättebra.
Jag: Men inte som han.
Mamma: Du dansar jätte bra.

Kan hon inte bara erkänna och hålla med mig om att han är GANSKA så överlägsen xD, hon är alltid så omtänksam min mamma :)
 

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är klart att han är på en helt annan nivå, men med tanke på att du har dansat i ett och ett halvt år och han hela livet, så är du väldigt bra. Jag är så stolt!

Men du - en sak till - KARL! - tycker du verkligen det? En fantastisk artist håller jag med om, men KARL - nej inte riktigt. Han känns närmast androgyn, tycker jag.

Kram mamma

2009-12-25 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0