Tisdag

Halv tolv gick jag till sängs igårkväll och efter att ha legat i 40 min och inte kunnat sova,  satte jag på datorn igen och somnade vid tre tiden. Låg och tittade några vänners bloggar jag annars inte läser så ofta. Önskar att man hann med att läsa dem oftare för många av dem är väldigt intressanta. Man kan ju inte hinna med att läsa allt åsido.

Nu vill jag ha lite tips om bloggar! Vilka bloggar följer ni dagligen och vad tycker ni om dem?
Själv har jag mina vänner Sanna, Olivia och Emelies bloggar som jag följer varje dag. Läser även Kissies, Kenzas och blondinbellas dagligen. Kissies blogg är helt värdelös enligt mig - hon skryter bara om sina pengar och fans, hon vill att alla ska se henne som "jag är bättre än alla andra bara för att jag är rik" och klankar ner på alla, men enligt mig är hon som vilken blondin med löshår, silikonbröst/läppar som helst! Hon har aldrig något vettigt att komma med, sry. Kenza är min favorit, lätt (:

Nu ska jag klä av mig min nya fina morgonrock och göra mig klar att möta dagen. Har väldigt mycket att göra idag så det är bara att sätta igång.

Tjofjång

/Linnea




Kommentarer
Postat av: sandra

håller med dig till 100 % :)

2009-12-29 @ 15:30:02
URL: http://sandrizzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0