Kväll

Just nu sitter jag och lyssnar på Erik Grönwalls skiva och pratar med två underbara tjejer - Sanna och Olivia, borde egentligen gå och lägga mig.. eller gå och gå, jag är ju för sjutton klar, sitter i sängen så det är ju bara att lägga sig ner och stänga ögonen. 
Ikväll har jag gjort en god gärning- kollat på reprisen av Anna Ankas jul, inte för att jag kände att att det var värt att se på igen utan för att jag var uttråkad och inte hade någonting att göra.
Äh, jag ska väl ta och stäng av den här burken och sova nu.

Önskar att Victor kunde komma och göra mig sällskap i natt - det blir mysigare så.
Men nu är han otroligt långt ifrån mig och det är inget att göra något åt...
När jag blir stor ska jag uppfinna en teleporteringsapparat, det skulle vara häftigt.

Godnatt
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0