Jullov

Tjosan!
Här sitter jag ensam på mitt rum hos far - det är släckt i taket och värmeljus tända överallt. <3
Helgen har jag tillbringat med älsklingen min. Igår var vi ute i snön och drack varm choklad med lussekatter och pepparkaka, det var väldigt mysigt måste jag säga. Såg på en väldigt dålig film i fredags och så hann vi gå en sväng på stan idag också - mycket mer än det har vi faktiskt inte gjort.
Victor har åkt hem till sig nu - på tisdags åker han till kanarieöarna så det kommer bli lite ensamt - men kul för honom (:
Själv har jag inte så stora planer på mitt jullov. På onsdag ska jag till Linköping och köpa julklappar, alltid i sista sekund, ja. Annars ska jag passa på att umgås med mina fina vänner och läsa endel körteori nu när jag har tid, och så måste jag ordna Victors julklapp! och det lär ju ta lite tid det också..

Ikväll blir det lugnt - ska läsa en massa hade jag tänkt (:

Puss och ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0