Julebak och bebismat

Har precis slängt i mig ett paket nudlar och tänker snart jag sätta igång med julbaket. Ska göra knäck, olika julkolor med polkasmak, chokladsmak, limesmak och med torkade solrosfrön och sen några godisar med vit choklad. Hinner kanske inte med allt idag eftersom jag måste dela ut tidningarna.

Förut var jag på stan och inhandlade lite ingredienser och när jag kommer till kassan tappar mannen bakom en burk med bebismat så det sprutar upp på mina byxor! Inte okej.. men han var trevlig och ursäktade sig väldigt, kanske lite föör mycket. Som tur var skulle jag hem direkt, så jag slapp gå runt med beigebruna fläckar på byxor och skor!.



Nu väntar köket,
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0