Juldag



Min julafton var som vanligt ungefär vi åt god julmat, kollade kalle, träffade tomten, åt ostkaka, julegröt till frukost och kvällsmat och så en massa julgodis såklart. Det enda som inte var som det brukar var att jag inte följde med och kollade på Erika i kyrkan, då skulle jag blivit tvungen att gå till stan och hem vid midnatt vilket tar typ 50 min "tur och retur":P
Istället blev det fiamedknuff turnering och en hel del TV tittande, dock missade jag Anna Ankas jul men jag kände att jag ville hålla SvenssonSvensson traditionerna P:
Jag tog faktiskt lite kort igår men jag har letat överallt efter kamerasladden här hos pappa men hittar den inte, förmodligen ligger den gömd någonstans hos mor. Får se ifall jag lägger upp dem på söndag när jag kommer dit.

Eftersom jag sovit i en 90 säng, skavfötters med en sparkande erika så ligger min sömn lite back så idag ska jag ta det lugnt och försöka komma i säng tidigt. Måns har även smittat mig med sitt snorande så det är väl en ytterligare en faktor som gör att jag borde ta det lite lugnt. 
Första ska jag ta mig en dusch sen äta, ska även plugga lite körteori och kolla på Andra Avenyn som jag missade i tisdags, sen får jag se vart resten av min dag tar vägen.


/Linnea  

Kommentarer
Postat av: Sanna

sötis! <3

2009-12-25 @ 16:21:31
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0