bror och syster

Igår lovade jag min käre bror att gå ut och åka pulka med honom men eftersom jag inte hade lust idag så blev det inte av.
När Olle kom hem efter att ha åkt pulka med mor och Melker så lägger han en lapp på mitt nattduksbord..
I morgon har jag lovat på hedersord.


Olle: "Linnea, stavas pulka med ett eller två L ?"
Jag(lite halvt upptagen): "Humm, två"
Olle: "okej"

Det går en stund

Olle:"Linnea?, det stavas inte alls så"
Jag: "Jo det gör det visst"
Olle: "Nej för det blir fel"
Linnea:"det stavas med ett L"

Alltså.. jag vill inte känna mig överlägsen av min 10 år yngre bror!


Men här har vi honom iaf. Och jag tycker om honom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det hade vi kunnat göra. Fast jag är ganska pank för tillfället :(. Men vi kan ju höras :)

2009-12-28 @ 19:16:53
URL: http://ewahrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0