Blask, regn och elände

Nybadad/duschad och fräsch. Det åkte på en ansiktsmask också, den svider och jag längtar tills 10 min har gått och jag får ta bort den. Det vill till att den är bra nu.
Funderar lite på vad jag ska göra av resten av dagen. Jag lockas inte ut i det här skitvädret iaf men här inne kan man ju inte ligga hela dagen..eller kan man det? Jag och Sanna funderade på att göra något men då måste jag ju cykla eller gå i blasket och det tänker jag ju INTE göra -  fan vad pessimistisk jag låter då.  ingen är hemma heller så någon skjuts får jag ju inte.
Men jag kanske kan få Sanna att komma hit?, då blir det ju inte så jobbigt.....för mig.
,
Som en bebis ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0