Dagen före dagen




Mitt internet har inte fungerat sen i förrgårkväll - detta har jag varit lite frustrerad över. Men nu när det äntligen har kommit igång tänkte jag börja skriva lite om vad jag gjort.
Alltså egentligen har jag inte gjort speciellt mycket.
Igår var jag på stan med Sanna och fikade på bakfickan, när vi satt där började det brinna därinne helt plötsligt och vi fick lite smått panik över det men det gick att släcka rätt snabbt. Alltså, det är inte speciellt smart att lägga en massa "krimskrams" runt brinnande ljus - det KAN ta eld. Ägaren själv var nere i källaren och inte märkte ingenting förrens vi sa något, nu hade hon jävligt tur som hade gäster, annars kunde det hela gått riktigt illa!

Senare på eftermiddagen och kvällen umgicks jag med Emelie, vi tittade på Anna Ankas jul och desperata hemmafruar (: 
Idag har jag varit på mammas massage och gjort hemligheter och efter det gick jag till Bönan och solade en stund enbart för att mina fräknar ska synas lite mer.

Nu ska jag göra knäck och jag lär ju få lite hjälp av Sara och Emma som är här. 



/Linnea

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0