15:28

Hejsan.
Sitter och äter just nu, de andra åt när jag var på stan så då får jag ha datorn som sällskap ist, jag har ingen matlust överhuvudtaget, maten äcklar mig här på bordet bredvid.
Som sagt, var på stan med Sanna förut, köpte naglar, örhängen och en bh som jag ska ha i morgon.
Tyvärr hinner jag inte med någon klippning eller blekning idag, men det var jag nästan medveten om innan.
Victor kommer hit strax efter fem så nu är det dags för mig att plocka iordning här samt slå in hans paket!
Blir nog inget mer bloggande idag..


/Linnea


Kommentarer
Postat av: sofie

tack för hjälpen :)

har dock fått ett ännu större problem.. kolla gärna min blogg igen och hjälp mig.

2010-01-01 @ 17:38:02
URL: http://tankspriddasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0