00:39

Linneaa säger:
makrill♥

emelie wahrby säger:
 - haha bläk ;P
 - jag ser film

Linnea säger:
 - Såg det ; )
 - och jag ska sova snart.

emelie wahrby säger:
 - jaho ;)
 - jag tittar på dvd för en gångs skull

Linnea säger:
Lyckades tappa tolv maskor och fick börja om 4 rader

emelie wahrby säger:
haha onooo
skönt med nya lakan

Linnea säger:
Japp!

emelie wahrby säger:
mina ny aansiktskrämer har gjort så jag får torra partier i ansiktet liksom
måste köpa nått som återfuktar som fan

Linnea säger:
Men du är ju ingen sån som använder ansiktskrämer

emelie wahrby säger:
men ja fick i julklapp o då måste man ju använda

Linnea säger:
Jag använder en med aloevera koncentrat ; )
Skitbra!

emelie wahrby säger:
men kan man inte ta vanlig hudlotion som nödgrej bara?

hud som hud liksom
Linnea säger:

Ta det där det är torrt då ; )
Din hud är väl inte så känslig som min antar jag
med känslig menar jag fet

emelie wahrby säger:
tydligen, eftersom den blir torris
aha
men min är sär åt andra hållet liksom
man vill ju inte gå runt torr som ett russin ;(

Linnea säger:
Haha nej, men det blir ju så när det är kallt ute ; )
emelie wahrby säger:
kanske det ;P
alltså , det här är nog den enda filmen där brad pitt inte är snygg

Linnea säger:
HAHA, inte snygg! :O

emelie wahrby säger:
han har axellångt hår, lite längre, asfult

Linnea säger:
Men kissie!

emelie wahrby säger:
?

Linnea säger:
HAr du sett det där hon lagt upp om hur kändisaena kommer se ut utan botox

emelie wahrby säger:
haha ja ;D
lol

Linnea säger:
SUr<E liksom

emelie wahrby säger:
hon är helt ute o cyklar
undra vad fiskar har för kroppstemperatur

Linnea säger:
men ? XD

emelie wahrby säger:
de har blod väl?
blodådror o så
låter lite konstigt
deras blod måste vara mycket kallare
än vårt
eftersom de lever i vattnet

Linnea säger:
Huuumm ja det är nog sant xD
Fast där det är varmt då, typ grekland
då måste ju fiskarna ha höögra kroppstemperatur?

emelie wahrby säger:
fast där är ju vattnet så djupt och då bor de längre ner

emelie wahrby säger:
där är det kallare

Linnea säger:
aha smart!

emelie wahrby säger:
måste googla på det
åh, du hade rätt
Fiskar är växelvarma djur, vilket betyder att deras kroppstemperatur bestäms av vattentemperaturen.

Linnea säger:
deras kroppstemperatur följer vattnets temperatur. Det
innebär att fiskens enda möjlighet att påverka kroppstemperaturen
är att flytta sig mellan varmare och kallare
områden, något vi ser en tydlig effekt av idag, när
Eme, kopiera det vi skrivit.. råkade stänga ner



_____________________________________________
Känner ni den röda tråden?
Det gör inte jag.

Men nu SKA jag sova

Kommentarer
Postat av: s

stort problem, hjälp mig? kolla bloggen isf:)

2009-12-30 @ 01:22:32
URL: http://tankspriddasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0